Dit boek is bedoeld om weg te geven! Aan uw relaties, klanten, medewerkers, deelnemers, die meer willen weten van faciliteren.
“Het perspectief van de klant is het beginpunt voor de procesfacilitator die een waardevolle ondersteunende bijdrage wil leveren aan de dialoog. Daarmee kan het boek inspirerend zijn voor zowel (potentiële) opdrachtgever als de facilitator in de rol van opdrachtnemer. Da’s ook de meerwaarde van deze bundel. ”
– Simône Huijs
Het eerste boek over faciliteren wat ik in één keer heb uitgelezen! – een koper
De enige wetenschappelijke bijdrage is van prof dr Homan (organisatiedynamiek), die bekend staat om zijn losse, inspirerende wijze van vertellen (zie de video, elders op deze site). Het boek heeft een korte inleiding over de betekenis van faciliteren – de facilitator als gids -, 24 praktijk voorbeelden, zonder theorie, en een check list: “Heb ik een facilitator nodig? “.
De boekhandelprijs is 29,50. Voor facilitators hebben we speciale prijzen. Leden van IAF krijgen nog eens 2,50 euro korting op deze prijzen! Wil je meer of een eigen uitgave – onder andere Neuland, SynPro, Infram, VergaderCoaches.net en Kontakt der Kontinenten – gingen u voor, neem dan contact met ons op: janlelie”at”mindatwork.nl